Creatie

VAN A NAAR B

Zonder uitvoering geen resultaat

Een goede strategie is stap één, creatie stap twee. Prikkelende content raakt je doelgroep op de juiste plek terwijl je hen enthousiasmeert en overtuigt om op actie over te gaan. Of het nu gaat om glanzende teksten, een visueel aantrekkelijk beeld of een knap staaltje techniek… de Laat helpt je verder. Het resultaat? Een ijzersterk merk, dat van begin tot eind klopt.

Plan een kennismaking in

Adverteren via social media

Betaald adverteren. Daarmee kun je je dienst, product en bedrijf promoten op een zo gericht mogelijke en kosteneffectieve manier. Nog zo’n voordeel? Je kunt makkelijk testen én achterhalen wat jouw doelgroep het liefste ziet en daarop inspelen met verschillende advertenties. En ook wanneer je wilt weten hoe zo’n advertentie presteert, hoef je maar op enkele knoppen te drukken. Je weet dus altijd of je investering de moeite waard is geweest. 

Als een kip zonder kop advertenties online knallen? Ons niet bellen. We beginnen dan ook met een gedegen strategie. Vervolgens gaat ons team – bestaande uit ervaren professionals – voor je aan de slag. 

Adverteren in de zoekmachine

Adverteren in Google – of Bing – wordt ook wel Search Engine Advertising (SEA) genoemd. Doe je dit goed, dan kun je hier geweldige resultaten mee behalen. Ga je zonder strategie aan de slag? Dan verdwijnt je geld als sneeuw voor de zon. Een stevig plan van aanpak – met een duidelijke doelgroep en doelstelling gedefinieerd – is dan ook geen overbodige luxe. 

Dat plan? Creëren we voor je. In slecht één dagdeel halen we de onderste steen boven. Vervolgens bepalen we welke advertenties het beste bij je passen en hoe we de resultaten gaan meten. Om onaangename verrassingen te voorkomen, bespreken we ook je budget en adviseren we je over de verdeling hiervan. 

SEA inzetten voor jouw bedrijf? 

Copywriting

Copywriting. Dat zijn de woorden op deze pagina, die jou overtuigen met ons rond de tafel te gaan zitten ;-). Het zijn overtuigende en motiverende teksten, erop gericht om jouw doelgroep bewust te maken van hun behoeftes. Jouw product of dienst, dus. Copywriting omvat alles van social media berichten en productteksten tot blogs, e-mails en website content. En het mooiste van alles? Wij kunnen het allemaal. Dat doen we graag samen, zodat jij een persoonlijke, rake tekst online kunt zetten. 

Maar ook hier geldt weer… Wij gaan niet aan de slag zonder goede strategie. Het moet namelijk glashelder zijn voor wie je schrijft, wat je wil bereiken en wat de volgende stap is. Alleen zo kun je eventuele twijfels van je doelgroep wegnemen.

Meetbaarheid inrichten

Investeren in marketing doe je natuurlijk met één doel; het moet uiteindelijk iets opleveren. Het inrichten van je meetbaarheid is dan ook essentieel. Zo achterhaal je in een handomdraai of jouw inspanningen het beoogde resultaat behalen. Dat kan bijvoorbeeld via Google Analytics 4, Google Tag Manager of een ander dashboard. Een technische klus, maar voor ons een fluitje van een cent. 

Je raadt het al… We werken niet zonder plan. Daarom denken we samen na over welke reis jouw klant maakt, en hoe je inzicht in deze gegevens krijgt. Vanuit zo’n strategiesessie gaan we aan de slag met het technische plaatje.

SEO

Die felbegeerde eerste pagina van Google bereiken. Dat doe je met behulp van Search Engine Optimization (SEO). Je verwerkt niet alleen zoekwoorden in je teksten, je neemt ook de volledige achterkant van je website op de schop, verzamelt links naar je website én zorgt ervoor dat Google snapt wat je wil bereiken. Een combinatie van content en techniek dus. 

Daar draaien wij onze hand niet voor om. Aan de hand van een plan zorgen wij dat alles klopt. Van gebruiksvriendelijkheid en snelheid tot Google Mijn Bedrijf. Uiteraard richten we ook de meetbaarheid in, zodat je ook kunt zien waarom je website goed gevonden wordt.

Design

Het eerste wat klanten van je zien? De visuele vertaling van je merk. Deze zorgt ervoor dat mensen weten wie je bent en je herkennen. Iedereen weet waarvoor je staat, en niemand dat meer om je heen. Dat is de kracht van een goede én consistente huisstijl. Zo’n huisstijl gaat verder dan een leuk logo. Het omvat bijvoorbeeld ook richtlijnen omtrent kleur, typografie en fotografie. Dit combineren we in een handig en overzichtelijk brandbook. Daar kun je altijd op terugvallen. 

Wij helpen jou iets in de wereld te zetten waar je trots op kunt zijn. Bespreek je wensen en eisen direct met een specialist en ontdek wat bij jou past. 

Fotografie

Jouw website of social media kanaal is niet compleet zonder foto’s. Je krijgt tenslotte maar één kans op een eerste indruk. Met goede foto’s van hoge kwaliteit – van jezelf en van eventueel producten – straal je geloofwaardigheid en professionaliteit uit. De sfeer van deze foto’s zegt daarnaast alles over wie jij bent als merk. 

Deze foto’s moeten uiteraard herkenbaar zijn en passen bij je merkstrategie. Daarom bespreken we eerst uitvoerig je wensen met onze fotograaf, voordat jij op de gevoelige plaat wordt vastgelegd.

Video

Video’s zijn populairder dan ooit. Wij snappen wel waarom. Video is namelijk een geweldig manier om als merk je verhaal te vertellen. Daarnaast is de betrokkenheid bij video groter dan bij iedere andere vorm van content. Ka-ching! Ook bij video geldt; kwaliteit boven kwantiteit. Want alleen dan neemt je doelgroep je pogingen serieus. 

Of het nu gaat om bedrijfsvideo’s, employer branding video’s of juist verticale video’s voor Reels of TikTok. Wij zijn van alle markten thuis en helpen jou jouw boodschap op beeld vast te leggen. Je bespreekt je wensen altijd direct met onze videograaf, voor het mooiste resultaat.

Adverteren via social media

Betaald adverteren. Daarmee kun je je dienst, product en bedrijf promoten op een zo gericht mogelijke en kosteneffectieve manier. Nog zo’n voordeel? Je kunt makkelijk testen én achterhalen wat jouw doelgroep het liefste ziet en daarop inspelen met verschillende advertenties. En ook wanneer je wilt weten hoe zo’n advertentie presteert, hoef je maar op enkele knoppen te drukken. Je weet dus altijd of je investering de moeite waard is geweest. 

Als een kip zonder kop advertenties online knallen? Ons niet bellen. We beginnen dan ook met een gedegen strategie. Vervolgens gaat ons team – bestaande uit ervaren professionals – voor je aan de slag. 

Adverteren in de zoekmachine

Adverteren in Google – of Bing – wordt ook wel Search Engine Advertising (SEA) genoemd. Doe je dit goed, dan kun je hier geweldige resultaten mee behalen. Ga je zonder strategie aan de slag? Dan verdwijnt je geld als sneeuw voor de zon. Een stevig plan van aanpak – met een duidelijke doelgroep en doelstelling gedefinieerd – is dan ook geen overbodige luxe. 

Dat plan? Creëren we voor je. In slecht één dagdeel halen we de onderste steen boven. Vervolgens bepalen we welke advertenties het beste bij je passen en hoe we de resultaten gaan meten. Om onaangename verrassingen te voorkomen, bespreken we ook je budget en adviseren we je over de verdeling hiervan. 

SEA inzetten voor jouw bedrijf? 

Copywriting

Copywriting. Dat zijn de woorden op deze pagina, die jou overtuigen met ons rond de tafel te gaan zitten ;-). Het zijn overtuigende en motiverende teksten, erop gericht om jouw doelgroep bewust te maken van hun behoeftes. Jouw product of dienst, dus. Copywriting omvat alles van social media berichten en productteksten tot blogs, e-mails en website content. En het mooiste van alles? Wij kunnen het allemaal. Dat doen we graag samen, zodat jij een persoonlijke, rake tekst online kunt zetten. 

Maar ook hier geldt weer… Wij gaan niet aan de slag zonder goede strategie. Het moet namelijk glashelder zijn voor wie je schrijft, wat je wil bereiken en wat de volgende stap is. Alleen zo kun je eventuele twijfels van je doelgroep wegnemen.

Meetbaarheid inrichten

Investeren in marketing doe je natuurlijk met één doel; het moet uiteindelijk iets opleveren. Het inrichten van je meetbaarheid is dan ook essentieel. Zo achterhaal je in een handomdraai of jouw inspanningen het beoogde resultaat behalen. Dat kan bijvoorbeeld via Google Analytics 4, Google Tag Manager of een ander dashboard. Een technische klus, maar voor ons een fluitje van een cent. 

Je raadt het al… We werken niet zonder plan. Daarom denken we samen na over welke reis jouw klant maakt, en hoe je inzicht in deze gegevens krijgt. Vanuit zo’n strategiesessie gaan we aan de slag met het technische plaatje.

SEO

Die felbegeerde eerste pagina van Google bereiken. Dat doe je met behulp van Search Engine Optimization (SEO). Je verwerkt niet alleen zoekwoorden in je teksten, je neemt ook de volledige achterkant van je website op de schop, verzamelt links naar je website én zorgt ervoor dat Google snapt wat je wil bereiken. Een combinatie van content en techniek dus. 

Daar draaien wij onze hand niet voor om. Aan de hand van een plan zorgen wij dat alles klopt. Van gebruiksvriendelijkheid en snelheid tot Google Mijn Bedrijf. Uiteraard richten we ook de meetbaarheid in, zodat je ook kunt zien waarom je website goed gevonden wordt.

Design

Het eerste wat klanten van je zien? De visuele vertaling van je merk. Deze zorgt ervoor dat mensen weten wie je bent en je herkennen. Iedereen weet waarvoor je staat, en niemand dat meer om je heen. Dat is de kracht van een goede én consistente huisstijl. Zo’n huisstijl gaat verder dan een leuk logo. Het omvat bijvoorbeeld ook richtlijnen omtrent kleur, typografie en fotografie. Dit combineren we in een handig en overzichtelijk brandbook. Daar kun je altijd op terugvallen. 

Wij helpen jou iets in de wereld te zetten waar je trots op kunt zijn. Bespreek je wensen en eisen direct met een specialist en ontdek wat bij jou past. 

Fotografie

Jouw website of social media kanaal is niet compleet zonder foto’s. Je krijgt tenslotte maar één kans op een eerste indruk. Met goede foto’s van hoge kwaliteit – van jezelf en van eventueel producten – straal je geloofwaardigheid en professionaliteit uit. De sfeer van deze foto’s zegt daarnaast alles over wie jij bent als merk. 

Deze foto’s moeten uiteraard herkenbaar zijn en passen bij je merkstrategie. Daarom bespreken we eerst uitvoerig je wensen met onze fotograaf, voordat jij op de gevoelige plaat wordt vastgelegd.

Video

Video’s zijn populairder dan ooit. Wij snappen wel waarom. Video is namelijk een geweldig manier om als merk je verhaal te vertellen. Daarnaast is de betrokkenheid bij video groter dan bij iedere andere vorm van content. Ka-ching! Ook bij video geldt; kwaliteit boven kwantiteit. Want alleen dan neemt je doelgroep je pogingen serieus. 

Of het nu gaat om bedrijfsvideo’s, employer branding video’s of juist verticale video’s voor Reels of TikTok. Wij zijn van alle markten thuis en helpen jou jouw boodschap op beeld vast te leggen. Je bespreekt je wensen altijd direct met onze videograaf, voor het mooiste resultaat.

Beeldmerk

KWALITEIT EN PERSOONLIJKE AANDACHT

Content Creatie met hoofdletter C

Kwaliteit, transparantie en resultaat, daar staan we voor. Persoonlijke aandacht en maatwerk zijn dan ook een must. We hechten daarnaast waarde aan een fijne samenwerking. Dat merk je aan alles. Van onze ervaren professionals die jou voorzien van een eerlijk advies tot ons net-even-anders-dan-anders proces. Waar je daarentegen geen last van hebt? Vervelende contracten en moeilijke voorwaarde. Daar wordt tenslotte niemand vrolijk van. What you see is what you get, dus.

Neem contact op

ONLINE KENNISMAKEN

Geïnterresseerd?
Laten we dan eens kennismaken

Online afspraak maken
Online afspraak maken